23 Ekim 2009 Cuma

ANLAM

.......................................................
Kimseyi tanımlar içine sokmak istemem,
Kendim de girmek istemediğimden.
Yeşili görsem ona bile yeşil diyemem
Bir an olsun şüphelenmeden.
Bu beni bir şey mi yapar pek onu bilemem ama
Bir şey değil hiç birşey olmak belki..

Yeni tanımlar yapasım var hayata,
Yeni dil, yeni kelimeler, konuşulmayan.

Bedenimden ayrı, benliğimi katasım var hiçliğe
Dengeleri bozasım, sonra yeniden kurasım var
da
çelişkiye düşeceğimden harekete geçemem...

Kim derdi ki bir gün gelir burada olursun
Ya da kim diyebilir şimdi bana tam da buradasın.

Ölüm kimine gelir bir parçası yaşamın,
Kimine sadece yok oluş.

Görüp de dönenimiz yok
ya
döndüğünü bilenimiz?

Ne sanatçılığımın bir delili var
Ne insanlığımın...

Varlığım bir şaibe yokluğum kadar!

Oysa su olduğumu bilirim ben
Bence su da beni bildiğinden…
.....................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder