23 Ağustos 2011 Salı

MSN GUNLUKLERI

.... says:
hop
nobody says:
hop to you
naber
.... says:
iyidir
senden naber
nobody says:
gözlerimden uyku akıyor desem yeri akıyor hakkaten tutamıyorum böyle
ama iyiyim çok
.... says:
iyi masallah
ne uykusu uzun gecelerr?
nobody says:
masallah masallah internet bağlattım, klima taktırdım, true blood seyrettim günlerdir dün gece geldim anca son bölüme
şimdi bekleyeceğim yeni bölüm yayınlansın
uzak çok uzak yerlerdeyim yaaani
.... says:
pravo
nobody says:
sen neler yapıyosun
.... says:
sinopa tasiniyoz biz
nobody says:
nee neden ki
ne yapacaksınız ki orda
.... says:
balikci olujam
nobody says:
offf allaaam saçmalama esrarkeş olacan,
yaani loser olucan
bi kızın içini dışına çıkarıcan
ondan sonra da kendini kovdurucan. hop tanıdık hikayeler
.... says:
haha
yok be
esrar icmiyorum tedavi oluyorum ki
nobody says:
yaa yerim o tedaviyi ben
.... says:
ne alla alla mis gibi tedavi
nobody says:
hee hiç ağzına koymuyosun yaani
.... says:
hapis zoruyla olunca baya bi ise yaradi
nein
tertemizim
nobody says:
ne zmandır
.... says:
as clear as shiny sky
cok
7-8 aydir
nobody says:
hmmm iyi o zaman keep it up then
ben de sigarayı bıraktım
bi hafta oldu
kendimi çok başarılı buluyorum
.... says:
anaa o cok iyi olmus bak
nobody says:
valla iyi oldu bence de
zararından falan değil de en çok bağımlılık sıkıyodu beni
arada içebilirim ok bana keyif verirse
ama o da galiba anca tütün falan olacak çünkü bi kere bırakınca çok pis geliyo bu hazır sigaralar
.... says:
yezz
bir hafta az ama
bi 5-6 ay gecsin sonra dene
nobody says:
daha önce de bi dört ay bırakmıştım ama o zaman daha çok herif içmiyo falan diyeydi böyle kendimlik bi karar değildi. Nitekim herif bi terk etmişti o zaman başlamıştım.
Şimdi kendimi kasmıyorum hiç.
.... says:
iyi o zaman
nobody says:
yepp
o depresyonu attım üstümden bu aralar fırtına gibiyim. ilacı falan da bıraktım. oo yee yani, kendimi güçlü hissediyorum bayaa
tabii bi taraftan lan bu kötülüğün yanılsaması mı yoksa da demeden edemiyorum, o da ayrı
hayat ne acaip yaa
.... says:
ammaan manik filan..allah korusun
nobody says:
yok be. bi kere ben seviyorum ki yaşamayı, kendimi falan, biraz ukala ve kendini beğenmiş bile diyebilirsin belki ama ben ona da kendini bilmek diyorum ki bu da kulağa felaket geliyor olabilir :) bu kadar isteyince insan düzeliyo yaa
gerçekten de karanlıklarda gezesim yok. kaç yaşına geldik anasını satayım. eğlenip arada, çıkayım o çocukluktan
insan aptallaşıyo ya farkına varamadan
anaaammm bi yazasım gelmiş benim sana yazacağıma bloga yazsam ya
.... says:
hahahaha
nobody says:
e öyle valla harcıyorum düşünceyi gibi oldu.
.... says
gevende dinle
nobodys says
valla şu an paul rogers çalıyo
.... says
nobody says
.... says
nobody says
.... says
nobody says
.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder