5 Haziran 2010 Cumartesi

Deneme bir - kiii

Kendime acıyarak, kendimi acıtmaktan vazgeçip, durum değerlendirmesi yapayım diyorum,
yani yerse...

Deneme 1:
Şimdi bu insan dediğimiz mahluk
başına güzel birşey geldiğinde bir heyecanlanır
ya da belki heyacanlanınca başına güzel birşey geliyordur
Neyse netice itibariyle güzel olur işte.
O zaman her şey de güzel olur, dünya güzel olur, yaşamak güzel olur falan filan.
Tabii kimi için herşey zaten güzelse o zaman bilemiyorum heyecanlanınca ne bok olur.
Nitekim benim için o kadar da güzel bir yer değil bu yaşadığımız yer-gök.
Bir kere üzerinde hırsından ne halt yiyeceğini şaşırmış insanlar da yaşıyor.
Bilmem kaç kişiyi öldürdüğü için ödüller alanlar, ödüller verenler var.
Nefesi kirletenler, ağacı sökenler var.
olmadı galiba.

Deneme 2:
Herşeyle birlikte, yaşamak güzel ama,
çirkinlikleri güzelleştirmek için çabalamak, ruha çiçek ekmek güzel.
O yüzden sever insan yaşamayı da, ay ya da ben.

Değerlendiriyorum.
Benim etrafımı güzelleştiren şeylere alışık değilim ben.
Galiba afalladım.
Yanımdaki güzel olunca bana çirkinlik kaldı sanırım.
E maşallah onun da hakkını verdiğimi düşünüyorum.

bir de

unutmuşum,
birinin sevgilisi olmak nedir, nasıl birşeydir ne yapılır.
başlatmak ve bitirmek nedir unutumuşum.
Pek bir saçma geliyor.
İnsanın o durumdan çıkması kolay olmasa gerek diyorum.
Öyle ya hiçbirşey yok, sevgilini çok seviyorsun.
Sonra karanlık ve hoooopp aradan geçen bilmem kaç saatçikten sonra
artık rahatça sevmiyorsun.

İnsan insandan vazgeçer mi?

Cevap veriyorum:

Geçer.

Kendisi varken, herkesten vazgeçer.

Değerlendiriyorum ki:

Meğer yaptığım bir başka büyük hata buymuş.
Ben hep vazgeçmez sanırdım.
Kimseyi hayatımdan çıkarmayı beceremedim.
Tutmayı da beceremedim o da ayrı ya.

Gerek de yok galiba.

Bilmiyorum.
kafam karışıyor.
Yüzüne dokunmak ne güzelken bir gün önce
şimdi nasıl oluyor ki bu işler.
İnsan kendini nasıl adapte ediyor.
Feci baygınlık olmuş bende kardeşim.
Düşünüyorum da işin içinden çıkamıyorum.
Hoş bugüne kadar düşünüp de bir işin içinden çıktığım pek görülmedi.

offff geveleme işte, başarısız denemenin, huzursuz gevelemesi.
Kabul etmek güzel şey
öğrenmek gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder