12 Şubat 2012 Pazar

VARSAM BEN DEMEK Kİ

Birine demiştim ki seni hiçbir şey için ikna etmeye uğraşacak gücüm yok.
Yoktu da gerçekten olsaydı çok başka olabilirdi her şey.
Ama öyle bir noktaya geldim, o cümleyi kurduğum günden bu yana, sanki etrafımdaki herkesi bir şeye ikna etmeye çalışıyorum.
Kendi rahatsızlığımdan rahatsızım.

Sıkıldım bundan.

Küçük kara balığın da dediği gibi biraz da bencillik lazım bana.

Yorgunum; güzel bir aşkı, acı gerçekleriyle, göz yaşlarıyla, depresyonuyla atlattım.
Atlattım ama aşksız yaşamak canımı yakıyor.

Ucubeliğimden midir nedir, hep yanlış yerlerde yanlış çabalar harcıyorum.

Neden söylemek zorundayım ki bunları.
Çünkü başkalarının sorunlarını çözmeye uğraşmakla çok meşgulum. O iş için hep güler benim yüzüm.

ama fuck it.
Yeter bence...
Benden bu kadar galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder