4 Mart 2010 Perşembe

OH BE

Her ne kadar tam olarak hatırlayamasam da az önce söylediğim ve şu anda yazamayacağım cümle ile bu mevzuyu kapattım.
Ama bilen bilir, yine de kesin konuşmaktan pek hazzetmem.
Kendimin aşık halinden bile sıkıldım zaten.
Orjinalimde hiç ağzı yapışamayan bir insan olarak, nasıl bu kadar serzenişte bulunduğuma ben bile anlam veremiyorum.

Serzenişle benlik keşfi.

Ben yaptım. evet ben yaptım.

yatmam lazım bi zahmet.
Ruh uykudan uyandı bedenin dinlenmeye ihtiyacı var.

Mustang Sally.... Ne dans ettik be kardeşim zamanında.
Ben yaptım. evet ben yaptım. Yalnız yapmadım ama....
Dost bildiklerim hala dost neyseki... Yine olsun yine yaparız ohhh...

Gidin, bulun dinleyin Jonny Lang, ne biçim bir adam kardeşim yaa. Uzundur dinlemiyordum, gaza geldim yine, blues tepindi içimde.

Neyse yeter gevelediğim. yatıyorum. Bu da işkence. Dışı boş, içi dolu...

1 yorum:

  1. Keşfetmek, bazen bilinmeyen bir yere Kristof Colomb edasıyla girmek. Amerikayı ben buldum sanmak. Hatta bulduğunun yeni bir kıta olduğunu anlamadan bu dünyadan ayrılmak. Buldum sanmak daha önce birçok insanın bulduğu gibi bulduğuna inanmak. Değişik heyecanlar yaşamak. Sadece ve sadece kendine adamak. Keşfedilen yere kendince isimler takmak. Kendini keşfetmek, Nil' in kıyısında buluşmak. Belkide keşfettiğini sanmak. Aslında bundan önce milyonlarca insan tarafından keşfedilmiş olmak. Dedim ya Kristof Colomb olmak Kristof Colomb culuk oynamak. Kimsenin bilmediği, gitmediği bir deniz kıyısını, bir ada parçası belkide bir insanın hayatının sadece bir kısmı olmak. İçinde değişik heyecanlar barındıran olgunlaşmak anlamında hayata bizi hazırlayan. Yaşamak bulduğun yeri sadece kendine adamak. Hatta ona kendince isimler takmak. Bazen yeni bir yemeği bazense insanın kendini kendi kendisini. Her ne olursa keşfetmek keşfetmeye devam etmek. Bıkmadan, yılmadan...
    Hayat daima yüzüne gülsün.

    YanıtlaSil