23 Ağustos 2012 Perşembe

IAMX- You can be happy

Kaybolmaya doyamam ben
kaybetmeye...

Yaşlı adamın topladığı yaseminlere kanmak....

Bak bomboş sokaklar
ben alabildiğine hakim...
Benmiş gibi yürüyorum
benimmiş gibi
aidiyet

Çiçeğin kokusuyla
ağacın dokusuyla karışmak

Kollarım yok oldu bak
alabildiğine özgürüm

niye içtiğimi sorarsın.
Gerçekliğin yabancı bana.
Yabancılar içimi ürpertir.

Alabildiğime yalnızım ve aldım o soğuk birayı.
İstedi canım.

Kulaklarıma dolmuşken müzik
bilmediğin yollarda
bilmediğin adımlarla yürüdüm ben.

İzimdeki makas kadar yalnızım
izimdeki makas kadar birilerine ait...

Kısaca
alabildiğime mutluyum
alabildiğim kadar aldım yine nefesi
nerede istiyorsam
kiminle istiyorsam...

İçtim bak yine içtim
inkar etmiyorum
ama ben zaten hep içiyordum.
Çünkü
sevmiyorum gerçekliğini
hayallerim daha güzel
ağaçlarım
mis gibi kokan çiçeklerim
yürüdüğüm taşlarım daha güzel senin yatağından.

Yargılama
sorgulama
sanma
yanılma

bırak sen beni
işimiz yok bizim
işimiz yok....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder