25 Eylül 2011 Pazar

İZ DÜŞ

Bir hata yaptım.

O kadar üzgündüm ki
Ne kadar sevildiğimi unuttum.

Sandım ki ben
sandım ki aşık olunacak biri değilim.
Aşık olmak için çok açık.
Aşık olmak için çok güvenilmez.
Aşık olmak için çok...

Hata yaptım.

O kadar doluydu ki kafam.
Attım.
Mektupları, resimleri, küçük notları...
Herşeyi attım, okumadan, ne olduklarına bakmadan...
Hayatında iz bırakmadığım insanların, hayatımda iz bırakmasını istemedim.

Hata yaptım.
Bıraktığım iz, elimdeki yüzlerce kağıtta duruyordu.

Şimdi sadece defterlerimin arasında bulduklarımla yetiniyorum.
Yarın yetinmem gerekmeyecek belki ama bugün...
Onunla aynı masada olmadığım ve arkadaşlarıyla tanışmadığım için bana içerlenen bir sevgilinin küçük notunu okurken...

Sevgililerim...
Beni sevdikleri, sevmedikleri, unutamadıkları, hatırlamadıkları her an için...
Sevgililerimi izlerim için seviyorum, izleri için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder